Wednesday, June 15, 2022

Lama tak bersua

 Assalamualaikum dan salam sejahtera


Sudah lama tidak "menulis" pada blog ini. Masih ada lagi kah yang sudi menjenguk di ruangan ini ? Saya doakan anda semua dalam keadaan baik sahaja setelah dua tahun Malaysia dilanda wabak Covid-19. Hingga ke saat ini masihkan anda bergiat dalam aktiviti memancing ataupun sebaliknya ? 


Dunia memancing itu luas, dan dalam tempoh dua tahun ini banyak yang saya terokai. Tidak seperti awalnya yang hanya memfokuskan kepada memancing ikan haruan. Jadi saya akan kongsikan kepada anda semua tentang kisah memancing saya. Di bawah saya kongsikan sekeping gambar hasil memancing di Jambatan Pulau Pinang.


Ikan talang jambatan Pulau Pinang

Link video penuh di Youtube: https://www.youtube.com/watch?v=w5xOi7aQ-6s&t=752s


InshaAllah saya akan kongsikan teknik yang saya gunakan untuk memancing ikan talang bawah jambatan Pulau Pinang.


1 comment:

Lama tak bersua

 Assalamualaikum dan salam sejahtera Sudah lama tidak "menulis" pada blog ini. Masih ada lagi kah yang sudi menjenguk di ruangan i...