Wednesday, July 15, 2015

Repeat memancing ikan patin. #throwback


Hari ni alhamdulillah, dengan berumpankan perut ayam dapat juga aku daratkan patin.. aku anggarkan nak dekat 2kg jugak patin ni ... First time mancing dekat sini dapat tilapia ja, saja nak cuba dapat pulak  si patin ni hehe ... tapi pacu tak dapat lagi ... 
Patin punya strike hanya kaki pancing ja yang tahu hehe , dengan tiba-tiba ja drag Ryojin aku "berpidato" dan rod melentur ... aku pun apa lagi berlari mencapai rod dan layan ikan tu ... dalam 5 minit lepas tu berjaya daratkan ikan ni ... 






Ni adalah video yang sempat dirakam oleh kawan aku yang hampir terjatuh :







No comments:

Post a Comment

Lama tak bersua

 Assalamualaikum dan salam sejahtera Sudah lama tidak "menulis" pada blog ini. Masih ada lagi kah yang sudi menjenguk di ruangan i...