Saturday, June 27, 2015

Casting ikan toman di Pantai Kamloon. #throwback

23.8.2014

Dengar ja nama Pantai Kamloon tapi sebenarnya macam tasik terbiar .. Ni kali kedua aku datang sini.. Sebelum ni ada orang post kat fb sebab dapat mama toman .. aku pun punya la bersemangat nak cuba jugak tarik mama toman hihi ... Tapi apakan daya , mungkin nasib tak menyebelahi aku ...




Anak toman ja yang sudi sambar ... Memang banyak nampak ikan toman ni main tapi tak nak sambar gewang ... dah bermacam-macam aku guna seperti pencil , minnow dan popper .. last-last guna soft frog ni jugak jenama Magnum .. dapat la anak toman .. Haruan tak jumpa pulak ..huhu








Pasal keselamatan kurang sikit lah .. kena banyak berhati-hati sebab kayu ni ada yang reput dah ... Hari ni aku kurang bernasib baik , katak tipu dua ekor dan rapala seketul tersangkut ... haiyyaa ... naseb la ..  



No comments:

Post a Comment

Lama tak bersua

 Assalamualaikum dan salam sejahtera Sudah lama tidak "menulis" pada blog ini. Masih ada lagi kah yang sudi menjenguk di ruangan i...