Thursday, June 25, 2015

Memancing ikan susu dan tamban di Danga Bay Waterfront. #throwback

Ehemmm ... Aku dah jumpa "cable" mancing aku daripada Facebook .. Yela , aku banyak add group pasal pancing ni ... Aku panggil abg Ramli , tengok muka umur macam sebaya ayah aku ja ...












Masuk ni dah kali ke-3 aku "menziarah" waterfront ni ... Untuk kali pertama dan kedua tiada hasil .. T_T  Time kali kedua tu hanya mampu melihat orang bawak naik ikan .. Ikan bulan yang dia bawak naik kasar jugak , time tu malam , guna pelampung dan udang hidup ... Aku ??? habok pon tadak ~~~







Sebab utama aku pergi water front kali ini untuk berjumpa dengan otai dari facebook ni la .. First time jumpa ... memang tak kedekut ilmu ... RESPECT !!

<------  Abg Ramli tu yang tolong setup untuk aku .. adoiy segan aku dibuatnya ... dan bagi nasihat yang berguna ... =D





Dua ekor ikan susu tu Abg Ramli yang bagi ... Aku dapat sekor ja ikan tamban tu guna apollo... hieee =)
Tapi aku tengok orang lain asyik bawak naik je ikan tamban tu ... aku ja yang susah nak bawak naik ... lastly , nasihat daripada Abg Ramli " Ingat , rezeki tu Allah Taala yg bagi " ...  =D





3 comments:

Lama tak bersua

 Assalamualaikum dan salam sejahtera Sudah lama tidak "menulis" pada blog ini. Masih ada lagi kah yang sudi menjenguk di ruangan i...