Wednesday, June 24, 2015

Memukat ikan lampam di Lekir Perak. #throwback

assalamualaikum . ni hao ..... haa ni baru nak update ... lepas habis final exam hari tu , aku pegi lagi perak rumah pak sedara aku ...hehe  Kali ni pegi memukat lampam kat lekir , perak.... Maksu aku yg dari UPM pun join sekali , tapi dia jadi jurugambar ja.... Ni kali pertama aku tahan pukat ikan hehew ... : 3



dengan sepupu aku ...

dengan pak sedara aku...

memang gaban la ikan lampam dia.. rezeki rezeki..!!








penuh jugak la timba hasil memukat hari tu.... memang puas aku..hehe  Hanya mencari keseronokan ...



Ni videonya.... Enjoy :) 

No comments:

Post a Comment

Lama tak bersua

 Assalamualaikum dan salam sejahtera Sudah lama tidak "menulis" pada blog ini. Masih ada lagi kah yang sudi menjenguk di ruangan i...