Saturday, June 27, 2015

Casting ikan haruan dan toman. #throwback

26.8.2014

Port ni kali ketiga aku pergi... sebelum ni dapat haruan ja .. Hari ni special sikit sebab ada spesis lain yang sudi menyambar ... tak sangka betul aku ..





Katak oren ni sempat menipu dua ekor haruan sebelum bersemadi di dalam kolam tu huhu ..
Aku tak tahu la kenapa boleh putus pulak time aku baling ... aku syak sebab FG knot kot ... tali dia akan bergeser dengan cincin .. sebab dah banyak kali bergeser putus la kot ..


Toman ni aku naikkan dia tanpa guna FG knot .. aku da malas nak buat FG knot masa tu ... tapi nasib baik la tak putus huhu ... kalau tak hilang lagi katak tipu yang baru aku beli ..


1 comment:

Lama tak bersua

 Assalamualaikum dan salam sejahtera Sudah lama tidak "menulis" pada blog ini. Masih ada lagi kah yang sudi menjenguk di ruangan i...