Monday, June 29, 2015

Tak balik Raya Aidiladha part 1. #throwback

Start pkul 7 pagi aku dan epul (classmate) aku dah mancing ...Biasa la kan hari cuti hehe ... Mula-mula guna umpan roti je dulu dan aku lak casting guna soft frog yang baru beli semalam ... First strike epul yang dapat ikan dulu , wahh dah hanyir rod kawan aku ni ye well done ...
terjumpa jugak ex-classmate (ameeruddin) dan bajim setelah setahun ada la kot tak jumpa ...






Lepas mancing dekat tasik depan pku aku dengan member aku seorang lagi (nama pun sama arif jugak tapi dah kerja) mancing dekat tasik depan ... kat situ kami guna umpan anak udang , alhamdulillah hasilnya memuaskan jugak la ... setengah jam je kami layan kat port tu sebab nanti nak pergi solat jumaat pulak .. 

Hasilnya : 





Kemalangan dengan matakail ni lah padahnya ... sangkut dekat ekor ..





Petang ni ingat nak repeat balik dengan si epul .. harap tak hujan .. stay tuned ~



1 comment:

Lama tak bersua

 Assalamualaikum dan salam sejahtera Sudah lama tidak "menulis" pada blog ini. Masih ada lagi kah yang sudi menjenguk di ruangan i...