Thursday, June 25, 2015

Memancing ikan pacu Kolam Paksu, Machang Bubok. #throwback

 sebelum ni dah pergi survey dengan kawan pasal kolam ni. then disebabkan oleh bosan duduk di rumah aku pon pergi lah kat kolam ni. tuan punya kolam ni kira sekali masuk bayar rm17.
first time aku pancing kat kolam ni rod aku jatuh dalam kolam. Dengan tak bersedia lagi sebab tu la jatuh dalam kolam .. nasib baik kolam tu tak besar sangat dan jumpa jugak rod aku tu...
 ada lagi satu kolam , yg tu ada rohu , patin dan pacu sikit ja .. kolam yg aku mancing ni bnyak pacu ja.. aku best layan pacu ni dengan set ringan pulak ... memang layan ...
last sekali hasil nya , pacu dua ekor yg boleh bawak balik...

No comments:

Post a Comment

Lama tak bersua

 Assalamualaikum dan salam sejahtera Sudah lama tidak "menulis" pada blog ini. Masih ada lagi kah yang sudi menjenguk di ruangan i...