Wednesday, June 24, 2015

Memori Batu Layar, Desaru, Johor. #throwback

Ignorance - paramore 
alarm yg kejutkan aku se awal 5.30 pagi ..
takpe lah snooze la dulu ...hehe
5.45 pagi bangun dgn rasa malas ..adoiy ... padahal aku nk buat benda yg aku paling suka ...
Memancing !! yeah ,, tht's it ...
malam tu aku tak beli umpan jadi kena keluar awl g pasar beli ...


tepat pukul 7.00 pagi kami berlima gerak ke batu layar , desaru ...










ikan kerapu tu bkn aku yg dapat , tp kawan aku ...
aishhh jeles aku ... 
sampai ja kat sana terus setting rod aku tu ... memang tak sabar-sabar lg dah ... hehe
suasana pagi kat situ tenang ja ... best ...





bila disusun-susun ...~~















aktiviti hari tu sehari jgak la ....
pagi memancing , tengahari rehat , petang mandi dan mancing lagi ... hehe memang puas...
esoknya habis satu badan sengal ... mana tak nya , matahari terpacak kat atas kepala pun masih lagi memancing ... haha berjalan sana sini ...






16.6.2013 ... sabtu ...
memori ni takkan hilang , thank sahabat ... ~~~









No comments:

Post a Comment

Lama tak bersua

 Assalamualaikum dan salam sejahtera Sudah lama tidak "menulis" pada blog ini. Masih ada lagi kah yang sudi menjenguk di ruangan i...