Friday, June 26, 2015

Memancing udang galah dan ikan haruan di Seremban. #throwback





Kali ni aku mancing dekat linggi seremban ... Ni kat rumah pak sedara aku .. Kat sini memang banyak lombong huhu ... Port memang terbaik .. Orang kat sini mancing toman guna umpan ikan lampam hidup ... yang aku pernah dengar ikan sepat ja ... kali ni lampam .. besar-besar lak tu ... Jadi ada suatu petang tu , lepas beli katak pi casting haruan jap ... Tiga ekor haruan ni pak sedara aku yang dapat ...



Hari berikutnya aku pi mancing kat sungai Timun ... Kat situ memang port udang galah dengan berumpankan umpun-umpun .... Aku dapat ikan kecik ni ja ..
<----



Pak sedara aku tu dapat la udang galah ... Sekor ja =_=" ...
sekian ~~



2 comments:

  1. Port haruan kat mne bro, boleh shared location x,
    Shahril - 0136548177

    ReplyDelete
  2. Dekat linggi memang banyak ke lombong bro? Boleh share location? Saya org seremban

    ReplyDelete

Lama tak bersua

 Assalamualaikum dan salam sejahtera Sudah lama tidak "menulis" pada blog ini. Masih ada lagi kah yang sudi menjenguk di ruangan i...